Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

ΛΥΠΑΜΑΙ...και ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ

Λυπαμαι τον Ελληνικο λάο ,λυπάμαι τον εαυτό μου τον πατέρα μου την μανα μου αλλα πιο πολυ τα παιδια μου.
Λυπαμαι γιατι κανεις δεν εχει δυναμη  να κλεισει την τηλεοραση.Λυπαμαι γιατι παρακολουθησα σημερα μια ανελεητη προπαγαντα απο την Χουκλη και φυσικα σχεδιασμενη η ωρα αμεσως μετα στο απεναντι καναλι βγηκε Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
Λυπαμαι που ολα αυτα που κυκλοφορουν στο διαδικτυο και ολοι οσοι εχουν προσβαση πια  γνωριζουν κανενα μεσο δεν τα δειχνει.
Λυπαμαι τον γερο που δεν εχει φαρμακα συνταξη και τωρα πια φοβαται διπλα,
Λυπαμαι και ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ
Ντρεπομαι που δεν εχω δυναμη να φωναξω πιο πολυ την αληθεια που βλεπω κοσμο θυματα μιας ανελεητης προπαγαντας κατα του λαου.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που εκπομπες και φωνες που πρεπι να ακουστουν ακογονται μονο στο διαδυκτιο και αυτοι που ελεγχουν συνειδησης που καταστρεψαν την ΕΛΛΑΔΑ τωρα πια προσπαθουν να την αποτελειωσουν και ντρεπομαι γιατι εγω που ειμαι νεος δεν εχω την τολμη να αντιδρασω περισσοτερο απο ενα γραπτο λογο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ !!