Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ...

Μια φορα και εναν καιρο περιμενα πως και πως να ερθει το Σαββατο,δεν δουλευα το Σαββατο.
Η αγαπημενη μου ενασχοληση εκεινα τα Σαββατα ηταν οι βολτες Ερμου,Μοναστηρακι,Πλακα
Χαζευα στα μαγαζια ,τους ηθοποιους με τις παντομιμες τους τουριστες που επαιρναν φωτογραφιες,τα ζευγαρακια .τα χαρουμενα παιδακια και τον κοσμο που το Σαββατο ετρεχε λιγοτερο στο μετρο.
Ο καφες στην Πλακα και οι φιλοι ηταν το καλυτερο μου.
Μετα γυριζα σπιτι που μυριζε λεβαντα και μαγειρεμενο φαγητο.Η τηλεοραση ειχε ενα σωρο αηδιες για να δεις,με την πολιτικη δεν ασχολιοταν κανεις.
Ειχαμε προβληματα αλλα ειχαμε και λυσεις.
Ολα μυριζαν αλλιως τοτε,

Ειμασταν πιο χαρουμενοι ολοι τοτε αλλα και πιο αχαριστοι ολοι τοτε
Τωρα ο κοσμος περπαταει με το κεφαλι σκυφτο.
Τωρα ντρεπομαι που μαγειρευω και  περισσευει φαγητο ,νιωθω τυψεις που δεν ξερω σε ποιον να το δωσω.
Δεν εχω χασει την δουλεια μου και νιωθω τυψεις.
Καθε μερα με παιρνουν οι τραπεζες και μου ζητανε λεφτα
Δεν ψωνιζω πια περιττα.Νιωθω φοβο ανασφαλεια αλλα πανω απο ολα νιωθω μια αισθηση αφωνιας
ξερω οτι κανονικα πρπει να βαλω τις φωνες,αλλα κιωθω οτι δεν μπορω
Καθε μερα σκεφτομαι τι θα πω στα παιδια μου αυριο οταν ξερω πως δεν θα βρισκουν δουλεια
Καθε μερα ολο και καποιος απο τους φιλους μου που πιναμε καφε στην Πλακα καταρρεει
Αλλοι φευγουν τηλεοραση δεν βλεπω ακουω ραδιοφωνο
Και στο ραδιοφωνο νιωθω ακριβως οτι δεν ειμαι ελευθερος
Ακουω τον κοσμο να μιλαει και νιωθω ασχημα
Ο καθενας εχει και μια ασχημη ιστορια.
Αλλα να ξερεις μωρε ενα ειναι το πιο ασχημο δεν μπορω να ονειρευτω πια
Και τωρα ξερω καταλαβαινω αντιλαμβανομαι
Ξερω πια οτι με φοβιζουν με τρομοκρατουν με διλληματα και ανασφαλεια
Θα ψηφισω λοιπον ξανα για να καταλαβουν οτι δεν μπαινω στο μαντρι πια
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ !!